sobota, 22 lutego 2014

Zmiany, zmiany, zmiany

Witam wszystkich serdecznie.

Tych którzy są tu pierwszy raz informuję że jest to kontynuacja bloga który został stworzony w maju ubiegłego roku  tutaj.
Dlaczego blogspot ?
Głównym powodem jest to że po dziewięciu miesiącach pisania na onecie skończył mi się limit danych.
Bardzo żałuję że od razu nie zaczęłam pisać tutaj bo jest znacznie lepiej niż na onecie. Jest sporo przydatnych funkcji, choćby nawet wrzucenie zdjęcia to moment !
Na początku chciałam zastosować podobny design jak na poprzednim blogu jednak podejrzałam trochę blogi z innych krajów i wszystkie są białe, bez zbędnych grafik i tła. Właśnie taki wygląd odpowiada mi najbardziej i wydaje mi się że na białym tle zdjęcia wyglądają ładniej. 


Tak więc zapraszam i mam nadzieję że nie zawiodę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz